loading...
تازه ها دانلود | مرجع دریافت بازی ، نرم افزار ، فیلم ، عکس
SAJJAD بازدید : 2379 1394/10/19 نظرات (5)

یکی از بازی های جنگی اکشن  اول شخص می باشد ، که  شما در این بازی به  عنوان  یکی  

از فرماندهان بی باک و وضیفه شناس می باشید که برای نابودی  گروه تروریس    های حرفه ای

وارد عملیات می شوید، از ویژگی خاص این بازی گرافیک بالا و اجرای صحیح بازی  می توان  گفت

در نسخه 2 این  بازی کاراکتر های بیشتر جهت حیجان بهتر بازی با کیفیت بالا قرار داده شده است

 و هم چون مراحل طولانی تر  و  دارای اهدافی نمایش گذاشته شده است برای دانلود به ادامه 

مطلب مراجعه بکنید . ( بابت مشکل در لینک دانلود عذرخواهی میکنم )


 

 

 

 بخش دانلود فایل
 حجم فایل : 24 مگابایت
 رمز فایل : www.freegames.ir
 توضیحات
در صورت وجود هر گونه مشکل در دانلود و یا نصب برنامه حتما در قسمت نظرات بیان کنید . 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/09/25 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

آخه چرا دروغ میگین !!؟؟
این که قسمت یک بازیه پس 2 کوش !!!؟؟؟
من این بازی رو صد بار تموم کردم دنبال قسمت دومش هستم
چراوقت مردم رو میگیرن
پاسخ : داداش من واقعا متاسفم . ببخشید

این نظر توسط NOPO T65N در تاریخ 1395/04/06 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

سلام...خسته نباشید...میگم بعضیا گفتن بازی اکسترکت نمیشه و حجمش اونی ک گفتین نیست و فایل برای اکسترکت وجود نداره و ازین حرفا حالا من موندم دانلود کنم یا نه..؟؟لطفا هرچه سریعتر جواب بدید***ممنون
پاسخ : دانلودش با خودتون . بنده دانلود کردم نصب کردم و تست هم کردم کاملا فایل ها سالم هستند

این نظر توسط omid در تاریخ 1395/03/18 و 8:31 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سایت خوبتون
من این بازی رو دانلود کردم وقتی خواستم نصبش کنم دیدم هیچ گزینه ای برای نصب نیست . تازه هیچ چیزیم نیست که اکسترکتش کنیمشکلک
ممنون میشم اگه زود جواب بدیدشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چرا یه فایلی هست

این نظر توسط حمید در تاریخ 1395/03/12 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

آشغالا گوها بی شعورا این که 164 مگابایت بود دانلودش کردم خراب بود چرا تست نکردید خیلی عصبانی هستم از دستتون شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عزیزم اپلود کننده من نبودم یه سایت دیگه بود . سالم هم هست شاید بلد نیستید اکسترکت یا نصبش بکنید .

این نظر توسط hamid در تاریخ 1393/03/02 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

ممنون بازی قشنگی هست . ورژن 3 این بازی منتشر شده اون رو هم بزارید . وقت بخیر شکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 761
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 442
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 6,403
  • بازدید سال : 49,416
  • بازدید کلی : 2,715,527
  • کدهای اختصاصی