loading...
تازه ها دانلود | مرجع دریافت بازی ، نرم افزار ، فیلم ، عکس
SAJJAD بازدید : 8356 1393/09/13 نظرات (10)

 

Pariah نام یکی از بازی های کامپیوتری محبوب می باشد که در سبک بازی های اکشن , جنگی

و تخیلی است . در این بازی شما باید عازم یک ماموریت سرسخت شوید و شخص مورد نظر بازی

را که توسط افراد دشمن گروگان گرفته شده است را نجات بدهید . مراحل و سرزمین بازی به طور

 تخیلی ساخته شده اند . از دیگر وظایف شما در بازی این است که باید  به دنبال شخصی به نام

دکتر  Jack بپردازید . این بازی جالب و سرگرم کننده نسبت به حجم کم خود از گرافیک و گیم پلی

قدرتمندی  دارا است  و  با پشت سر گذاشتن مراحل  بازی می توانید  از سلاح ها وسایل جنگی

 مجهز  تری  برخوردار شوید  ،  هم چنین  شرکت سازنده امکان ساخت و  ویرایش  مراحل  بازی

 را  با استفاده از  نرم افزار مخصوص خود  داده تا  باعث جذب مخاطب های بیشتری  بشود  . این

 بازی کامپیوتری را  می توانید در ادامه مطلب سایت  تی ای دانلود به  صورت فشرده  و کم حجم

 دانلود نمایید  . دانلود بازی جدید  , دانلود بازی کامپیوتری  , دانلود بازی جنگی جدید , دانلود  بازی

 جنگی و  تفنگی برای کامپیوتر  ,  دانلود بازی تفنگی برای کامپیوتر  ,  دانلود بازی جدید برای  PC

, دانلود بازی تفنگی و جنگی ,  دانلود بازی های جدید اکشن  ,  دانلود بازی اکشن و تفنگی برای

کامپیوتر 

 

 

 

 

 

 

 

عکس هایی از محیط بازی :

 

محیط بازی 1

 

 

 

محیط بازی 2

 

 

 

محیط 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود
با حجم : 300 مگابایت
پسورد : ir-dl.com

 

 

 

*** برای حمایت از وبلاگ ما می توانید عضو  شوید و نیز نظر خود را راجب سایت TA DOWNLOAD بیان کنید  وقت بخیر ! ***

  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امین در تاریخ 1395/05/01 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

اگه مشکل داره ما دان نکنیم این همه فحش میدن پس بازی کارنمیکنه

این نظر توسط yaser در تاریخ 1395/03/22 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید.من بازیو دانلود کردم بازیم کردم دروست بود.اموزشو واسه بقیه بزارید که بتونن بازی کنن.با تشکر از سایت خوبتون

این نظر توسط X در تاریخ 1395/03/09 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی بیشعور هستید. 300 مگ من حرومتون باشه کثافتا

این نظر توسط معین مشهدی بافان در تاریخ 1395/03/09 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود

این نظر توسط معین در تاریخ 1395/01/17 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

با سلام لطفا طریقه نصب کردن بازی رو بگید

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1395/01/03 و 2:39 دقیقه ارسال شده است

میشه بگید چه جوری باید نصب کرد وقتی ستاب نداره
پاسخ : عزیزم setup نداره . خود فایل وقتی دانلود میکنین اجرایی هست . اگرم نداشت یه فایل exe هست که اگر بازش کردید بایزی نصب میشه . بار ها گفتم خودم این بازیو از همین لینک دانلود کردم و نصب کردم و بازیش کردم . هیچ مشکلی ندارن فایل ها . موفق باشید .

این نظر توسط موسی در تاریخ 1394/12/19 و 9:28 دقیقه ارسال شده است

خاک تو سرتون بشه که ملتو سر کار میذارین
اینکه ستاب نداره بیجا میکنین میذارین تو سایت یکی نیست به این تخلفات رسیدگی کنه؟ مملکت گل و بلبل که میگن همینه
پاسخ : بد بخت setup نداره . فایل اجرایی هست . اگه بلد باشی میتونی بازش بکنی . خودم کلی مرحله با این بازی طی کردم . چی زر زر میکنی ؟

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/04/19 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

الکی هستش

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1394/04/15 و 4:57 دقیقه ارسال شده است

خیلی بیشعورین فایل ستاپش کجاس مسخره ها
پاسخ : سلام دوست عزیز !

این بازی فایل Setup نداره و پرتابل هستش و شما می تونید به راحتی فایل رو اجرا کنید .

این نظر توسط ali در تاریخ 1394/03/22 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

مسخره کردین مردمو؟
شورشو در آوردین با این برنامه ها......
برنامه 300 مگ دانلود میکنی فایل ستاپ نداره.
مگه شما برنامه رو تست نمیکنین؟
یه ذره مسولیت داشته باشین
پاسخ : با سلام و درورد .
بنده خودم شخصا دانلود کردم . تست کردم و بازی کردم . هیچ مشکلی ندارن فایل ها و کاملا سالم می باشند .

دوما به دلیل بالا بودن حجم لینک رو از سایت IR DL گذاشتیم .
و اگه اعتراضی دارید می تونید اونجا بگید .

وقت بخیر ...


کد امنیتی رفرش
تبلیغات شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 761
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 442
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 401
  • باردید دیروز : 305
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,329
  • بازدید ماه : 6,292
  • بازدید سال : 49,305
  • بازدید کلی : 2,715,416
  • کدهای اختصاصی