loading...
تازه ها دانلود | مرجع دریافت بازی ، نرم افزار ، فیلم ، عکس
SAJJAD بازدید : 14060 1393/09/01 نظرات (11)

دانلود  بازی تفنگی  جدید برای کامپیوتر  ,  دانلود  بازی جنگی برای کامپیوتر  ,  بازی جنگی  برای  pc , 

دانلود بازی جدید اکشن برای کامپیوتر  ,  دانلود بازی اول  شخص جدید  , بازی جنگی و  اکشن جدید  ,

بازی تفنگی و اکشن جدید برای کامپیوتر  ,  بازی جدید کامپیوتر  ,  بازی جدید تفنگی  و کم  حجم  برای

کامپیوتر  ,  دانلود بازی تفنگی جدید برای pc  , دانلود بازی کم حجم تفنگی برای کامپیوتر  , دانلود بازی

Delta Force Xtreme نام یکی از بازی های جنگی  و  اکشن می باشد که در سال  2009  منتشر شده 

و محبوبیت خاصی ر ا به خود اختصاص داده است . در این نسخه بازی شما نقش یکی از فرمانده های

آمریکایی  را  بر عهده  دارید  و برای درگیری با تروریست های که قصد آسیب رساندن به دولت آمریکا را 

دارند خود را آماده جنگیدن می کنید . در هنگام شروع شدن ماموریت ، شما قادر خواهید بود که در بین

بیست سلاح پیشرفته ، اسلحه مورد نظر خود را انتخواب کنید و عازم ماموریت شوید .  هم  چنین  این 

بازی را می توانید با بیش از 50 نفر از دوستان خوب به صورت آنلاین بازی کنید  . دانلود این بازی  محیج

در ادامه مطلب وبلاگ TA DOWNLOAD . نظر یادتون نره ! . 

 

 عکس هایی از محیط بازی :

 

بازی اکشن و تفنگی جدید

 

 

بازی تفنگی جدید برای کامپیوتر

لینک دانلود
با حجم : 962 مگابایت
پسورد : www.freegames.ir

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی بارسا در تاریخ 1395/04/12 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

agha nam karbari va ramzo mizanam vali mige bayad product key dashte bashi. to saitesh miram mige roye CD neveshte. hala chikar konam?
پاسخ : نام کاربری و رمز نیاز نداره عزیز. اون مال عضو شدن هست. والا خودم نصبش نکردم ببینم باید چیکار کرد.

این نظر توسط SAJJAD در تاریخ 1395/04/10 و 1:05 دقیقه ارسال شده است

مرحله هاش کمه ولی خیلی سخته اما عالیه

این نظر توسط عباسعلی در تاریخ 1395/03/27 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من این بازی رو دانلود کردم نصب کردم الان یه گزینه اول فعال هست و دوتای اخر
روی گذینه اول میزنم ازم نام کاربری و رمز عبور میخواد هر چی هم میزنم قبول نمیکنه
پاسخ : سلام. ممنون از نظرتون والا من بازیش نکردم

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1395/03/18 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

عالیییییییییییییییییییییی بودشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مخمدهاشم عرب در تاریخ 1395/03/06 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

ضمن عرض سلام و خسته نباشید .
پسرم بازی دانلود کرده باز نمیشه فقط ردیف اول و دوتای آخر میشه روش کلیک کرد بقیه که مربوط به بازی هست غیر فعال می باشد . لطف کنید بازیهای کم حجم و بازیهایی که بارم 2 و ویندوز 7 اجرا میشه بذارید .باتشکر از شما
پاسخ : سلام. اگه بازی اجرا میشه که بقیه مشکلات مربوط به ما نیستش.

اگر بازی اجرا نمیشه یا Direct X نصب نیست یا دریاور پک نصب نیست .

با تشکر

این نظر توسط hamed در تاریخ 1395/03/03 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

گوه ترین بازی که من تا هالا بازی کردم روی ویندوز 7 گرذاشتمش بازی کردم دیدم چرت و پرته و خیلی هم حجم اش زیاد است

این نظر توسط ناصر در تاریخ 1394/05/05 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

سلام رو ویندوز 8.1 اجرا میشه
پاسخ : با سلام . والا من ویندوز 7 دارم اجرا میشه 8 رو نمیدونم . اما اگه همه نرم افزار های جانبی از جمله دایرکت ایکس 10 به بالا داشته باشید بازی اجرا خواهد شد .

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/04/13 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

من ای بازی قبلن هم بازی کردم و اگر سایت شما این بازی را بیاره من عمتیاز زیادی میدن
پاسخ : خب لینک دانلودش که هست . بشین دانلود کن

این نظر توسط booooooas در تاریخ 1394/01/22 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

besyyyyyyyyarrrr aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
پاسخ : TY !

این نظر توسط نظری در تاریخ 1393/05/11 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام seda021.rozblog.com
دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشی
پاسخ : مر30 دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
تبلیغات شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 761
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 442
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 6,443
  • بازدید سال : 49,456
  • بازدید کلی : 2,715,567
  • کدهای اختصاصی